צרו קשר נשמח לעזור!
Invalid Input

קלאב מד פלמיה, טורקיה

קלאב מד פלמיה, טורקיה

קלאב מד טורקיה - פלמייה

 

מועדון מתאים למשפחות. 

 

המועדון נמצא לחוף הים התיכון כ 50 ק"מ דרומית לאנטליה.
שדה תעופה - אנטליה, זמן העברה משדה התעופה כשעה.
מטבע: יורו כרטיסי אשראי המתקבלים במועדון : ויזה,אמריקן אקספרס ומאסטרקארד.
במועדון 692 חדרים ממוזגים הנחלקים בין חדרי מלון ובונגלוס.
בחדרי הבונגלוס יש מקלחת ושירותים ובחדרי המלון אמבטיה שירותים ומרפסת. בכל החדרים מייבש שיער, טלוויזיה, טלפון, מיני מקרר וכספת.

מסעדות וברים - במועדון 2 מסעדות המגישות מזנונים מגוונים. 3 ברים.

מועדון ילדים - פטיט קלאב מד - שנתיים עד 4 שנים. מיני קלאב מד - 4 שנים עד 11 שנים.

ספורט - שיעורים בכל הרמות לספורט ימי,מכון כושר,סקי מים, טניס, טרפז,שייט ובית ספר לקרקס. שיעורים למתחילים בגלישת אויר,שנורקלים וחץ וקשת. כדורסל,קייק,כדורעף וכדור מים.
מחוץ לאתר ניתן למצוא רכיבה על סוסים,רכיבה על אופניים, ראפטינג וצלילה לכל הרמות.

להנאתך - 4 בריכות שחיה מתוכן אחת פנימית ואחת השייכת למועדון הילדים, ספא,מסאג`,חמאם טורקי,סאונה,פטנאק,טניס שולחן, אודיטוריום למוזיקה, הופעות חיות של להקות,מועדון לילה והערבים המיוחדים של קלאב מד.
שירותים בתשלום נוסף - בוטיק, צלם, מכונות כביסה, מייבשי כביסה,ניקוי יבש,מעצב שיער וסלון יופי,אזור אינטרנט,מגבות חוף והשכרת רכב.

 

מועדון פלמיה של קלאב מד ממוקם בלב נוף קסום ויפהפה במרחק קצר מאנטליה שבטורקיה. חופשה בפלמיה מבטיחה לתייר הישראלי הנאה מושלמת מהסביבה הטבעית הירוקה, רצועת החוף הפרטית, חדרי האירוח המרווחים, השירות המעולה והאוכל הטעים. המתחם כולל שני חלקים, אזור וילג'יו עשיר בצמחייה ובו ממוקמים בונגלוסים עם קומה אחת או שתיים ואזור בו ניצב בית מלון עם 4 קומות וחדרי אירוח הפונים כולם לעבר הים. באזור המלון נמצאים מתחם הספא היוקרתי, מועדון לילדים ובריכת שחייה גדולה.

 

 

חופשת הכל כלול באווירה טבעית ומרגיעה
חופשה במועדון קלאב מד פלמיה מבטיחה הנאה מושלמת ונופש חווייתי ומרגיע. באתר ניתן לרכוש מגוון חבילות נופש בשיטת הכל כלול למועדון פלמיה של קלאב מד, החבילה כוללת בדרך כלל טיסות הלוך וחזור ובדרך כלל לינה בחדרי אירוח קלאב עם אפשרות לשדרוג החדר, 3 ארוחות ביום, בר חטיפים ושתייה חופשי לאורחים, שלל פעילויות ספורט ושימוש חופשי במתקנים המועדון. יש ליצור איתנו קשר לבירור כל הפרטים.
לרשות הנופשים רצועת חוף פרטית הנמתחת לאורך 800 מ', בחוף המטופח והיפהפה יש שמשיות, פתרונות הצללה, מיטות שיזוף, מקלחות ובר טרנדי המציע מבחר משקאות קלים וחריפים, חטיפים ופינוקים נוספים. במתחם של בית המלון יש בריכת שחייה גדולה וסביבה שמשיות ומיטות שיזוף, מסביב למלון ולכל אזור המועדון יש גנים מטופחים עם פינות חמד רומנטיות ומתקנים שונים.

 

ניתן להזמין חבילת נופש הכוללת לינה בחדרי קלאב, חדרי האירוח בגודל 25-60 מ"ר מתאימים ללינה של 1-3 אנשים, חלקם ממוקמים בקומות הראשונות של המלון וחלקם בבונגלוסים בקומה הראשונה או השנייה. חדרי קלאב כוללים מרפסת פרטית עם נוף מרהיב לעבר מרחבי הים, הם מצוידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, כספת ומייבש שיער. למשפחות מומלץ לבחור בחבילה הכוללת בונגלוס דו מפלסי עם חדר שינה להורים, דלת מקשרת ומרפסת שמש עם נוף.
אפשר לשדרג את החבילה ולהזמין לינה בסוויטות אירוח בגודל 70 מ"ר עם מרפסת פרטית, ריהוט גן, נוף פנורמי לים, סלון נפרד ואבזור נדיב.



מגוון מבצעים במגוון תאריכים. רק השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם עם כמה הצעות.

 

לכל מועדוני קלאב מד לחצו כאן >>

קלאב מד פלמיה, טורקיה

קלאב מד פלמייה, טורקיה

בין הרי הטאורוס לבין הים התיכון

מועדון פלמיה של קלאב מד מציע מיקום אטרקטיבי, בין הרי הטאורוס הפראיים המהווים תפאורה מדהימה לבין חוף הים התיכון. קל להגיע מהמועדון לאנטליה השכנה, ניתן לשכור רכב או להגיע בתחבורה ציבורית לעיר הנופש הידועה שמציעה אווירה קסומה ושלל אטרקציות נפלאות לכל המשפחה.
המועדון מציע חמישה ברים לנופשים, ביניהם בר על החוף ובר טוליפ השוכן לצד בריכת השחייה. מומלץ לבלות גם בבר להלזר המשקיף לעבר ההרים ומציע אווירה רומנטית. במועדון יש ארבע מסעדות מעולות, ביניהן מסעדת לה בוספור, מסעדת שף אלגנטית המציעה מנות גורמה מעולות ואווירה נעימה.
הנופשים מוזמנים לבלות במתחם הספא היוקרתי ובו מתקנים כמו חמאם טורקי וסאונה, להשתתף באקדמיית הספורט בשיעורים קבוצתיים כמו טניס, מפרשיות, חץ וקשת, טרפז ופעילויות קרקס, וכמובן ליהנות ממתקני הספורט הרבים כמו מגרש טניס, כדורגל. כמו כן, המועדון מציע קיאקים, ציוד לצלילה עם שנורקל, כדור עף חופים וקט רגל.