צרו קשר נשמח לעזור!
Invalid Input

חבילות לקלאב מד יוון

חבילות לקלאב מד יוון

קלאב מד יוון

חיפשתם קלאב מד יוון? הגעתם אל המקום הנכון
בגו יורופ תמצאו את כל הדילים הכי שווים לקלאב מד יוון, חופשה שטופת שמש, חופים משגעים, מתאימה למשפחות, זוגות או פשוט נופש מפנק ורגוע כי מגיע לכם!

יוון (Greece) נחשבת ליעד תיירותי פופולרי בקרב ישראלים ותיירים מכל קצוות תבל. מיליוני תיירים מגיעים למדינה היפהפייה ולאיים שבה כדי לנפוש ולטייל, ליהנות מארץ שטופת שמש ולבקר בערים עתיקות, באיים קסומים וציוריים עם חופי ים מדהימים, וליהנות מבילוי בטברנות היווניות ומחיי לילה סוערים וסוחפים. 
ברחבי המדינה יש קלאבים איכותיים, ביניהם קלאב מד יוון הממוקם באי אוויה (Evia), האי השני בגודלו הצמוד לחוף המזרחי של יוון ומהווה חלק בלתי נפרד משרשרת הרים ארוכה. אין כמו חופשה ביוון במועדון קלאב מד כדי ליהנות מנופש מושלם ומהנה המתאים למשפחות, לזוגות רומנטיים ולקבוצות של חברים.


קלאב מד יוון – קצת מידע


קלאב מד גרגולימנו ביוון ממוקם באי אויה,140 ק`מ צפונית לאתונה.
זמן העברה משדה התעופה לקלאב 3 שעות.
מטבע - יורו, כרטיסי אשראי המתקבלים בקלאב : ויזה,אמריקן אקספרס ומאסטרקארד.
בחדרים: מקלחת, מיזוג אויר, מיבש שיער, טלפון וכספת.
שירותים נוספים בתשלום -בוטיק, צלם, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, השכרת רכבים ומגבות לבריכה.



קלאב מד יוון – תתפנקו


קלאב מד ביוון, גרגולימנו כולל לא פחות מ- 419 חדרים המחולקים בין מבנים דו קומתיים (בונגלוס) מלון ומבנים, לבחירתכם.
פעילויות ומתקנים: בריכה, פטנק, טניס שולחן, שעורי ריקוד לטינו, רוק`נרול וסירטאקי, מוזיקה מוקלטת, מועדון לילה, ערבי קלאב מד.
מסעדות וברים: 2 מסעדות אחת עם מזנונים מגוונים ואחת עם המיוחדים של האזור. 3 ברים.
לחובבי הספורט: שיעורים לכל הרמות בסקי מים, שיעורים למתחילים בשייט על קאטמרנים, מועדון כושר,בית ספר לקרקס,טניס,שייט,חץ וקשת, פולו מים, כדורסל, כדורעף חופים, כדורעף ובדמינגטון.
בנוסף להורים בחופשה משפחתית בקלאב מד יוון גרגולימנו תיהנו ממסגרת מאורגנת לילדים מגיל 4.

מבצעים רבים במגוון תאריכים. רק השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם עם כמה הצעות.

 

 

חופשה הכל כלול באי יווני קסום

 


המועדון משתרע לאורך חוף נקי ומטופח עם חול רך ונעים, עם מים נעימים בגוון טורקיז, ומסביב לבתי המלון יש חורש טבעי יפהפה עם עצי מחט וזית. חבילת נופש בקלאב מד יוון כוללת בדרך כלל טיסות הלוך וחזור, הנחיתה לרוב באתונה, העברות למועדון ובדרך כלל פנסיון מלא עם 3 ארוחות ביום, בר חופשי לשתייה וחטיפים, שימוש חופשי במתקני הקלאב, שלל פעילויות ספורט והפעלות לילדים. יש ליצור איתנו קשר לבירור כל הפרטים.


קלאב מד יוון מציע חופשה מושלמת למשפחות עם ילדים ולזוגות רומנטיים. המקום מטופח ויש בו 381 חדרי אירוח מסוגים שונים, ביניהם גם בונגלוסים עם קומה עליונה אחת המשתרעים לאורך לשון היבשה ובסמוך לעצי אורן גבוהים. המועדון כולל שלושה בתי מלון- אקרופול, פירה, פרתנון. ניתן להזמין חופשה הכוללת לינה בחדרי קלאב בגודל 21-40 מ"ר, חלקם עם מרפסת שמש ונוף לים או ליער. יש חדרי קלאב למשפחות עם דלת מקשרת, החדרים מאובזרים היטב ומציעים עיצוב מודרני ומרגיע.
אפשר לשדרג את החבילה ולבחור בחדרי דלוקס השוכנים על שפת המים, בקומת הקרקע של הבונגלוס, מהחדרים משקיפים לעבר נוף עוצר נשימה של מרחבי הים, החדרים מציעים אבזור נדיב הכולל בין השאר טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת, ערכת שתייה חמה, חלוקי רחצה, מיני בר ועוד. כמו כן ניתן לבחור בחבילה עם לינה בסוויטה מפנקת ורחבת ידיים הכוללת סלון מעוצב, מרפסת עם נוף לים, מכונת אספרסו ושלל פינוקים נוספים.

 

לכל מועדוני קלאב מד לחצו כאן >>

חבילות לקלאב מד יוון

קלאב מד גרגולימנו, יוון

 

חוויה קולינרית מובטחת

במועדון פועלות שתי מסעדות מעולות, מסעדת לה פלאיד מציעה שולחנות בופה עמוסים בשלל מנות טעימות ואיכותיות. המסעדה ממוקמת ליד הים ומציעה אווירה ים תיכונית אותנטית ונעימה, ניתן לשבת בחלל המסעדה הממוזג או לאכול בפרגולות המוצלות בחוץ כדי לספוג את האווירה הנפלאה של המקום. במסעדה לה פנורמה מתמחים במטבח הים תיכוני וניתן ליהנות מחוויה קולינרית נפלאה, המסעדה מציעה שלל מנות קלאסיות מהמטבח היווני, לרוב היא מציעה ארוחות בוקר ולעתים גם ארוחות ערב.

 

שפע אפשרויות בילוי
חופשה ביוון כוללת בילוי בחוף הים, טיולים רגליים, ביקור באטרקציות שונות באי הציורי, ושלל פעילויות במועדון עצמו. קלאב מד יוון מזמין את הנופשים לבלות בטרקלין בר הפתוח עד לשעות מאוחרות, בערב יש מוסיקה לריקודים וניתן לשבת בחוץ או בפנים. אורחי הקלאב מוזמנים לקחת חלק פעיל בשלל פעילויות ספורט במתקני המועדון, יש גם בריכת שחייה גדולה עם מיטות שיזוף ושמשיות, שיעורי כושר וחיטוב, ניתן להצטרף לטיולים מאורגנים, לצאת לצלילה עם שנורקל, לשוט במפרשיות ועוד. ילדי האורחים מוזמנים לבלות במועדונים המתאימים לגילם ולבלות עם מדריכים מקצועיים המפעילים אותם עם שלל פעילויות, משחקי ספורט, סדנאות יצירה והפעלות נוספות.