×

אזהרה

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 160
צרו קשר נשמח לעזור!
Invalid Input

קלאב מד מבצעים שאסור לכם לפספס...

החלה המכירה לחופשות החורף 2024 בקלאב מד 

מזמינים חופשת סקי בקלאב מד וזכאים ל-עד 3 הטבות:

1. עד 6 תשלומים שווים ללא ריבית.
2. השכרת ציוד מוזלת באתרי הגלישה באירופה.
3. שכירת ביגוד סקי מוזלת. 

   

הדרכת קלאב מד סקי בעברית

 החבילות המוצעות הן ל-7 לילות כולל טיסות והעברות
*הטבת Ski Guarantee במועדון Val d'Isere ,Alpe d'Huezו-Tignes בחנוכה (תאריך יציאה 10.12.2023) ובפסח (תאריך יציאה 21.4.2024)בלבד יחול - Ski Guarantee קלאב מד תזכה את הלקוח ב50% ממחיר השהות היומי
(המחיר לא כולל טיסות והעברות והוא נקבע על ידי קלאב מד) עבור כל יום בו לא יתקיימו הדרכות סקי במועדון מפאת חוסר בכמות שלג מספקת.קיום ההדרכות נתון לשיקול הדעת הבלעדי של בית הספר הצרפתי לסקי במועדון. **ההזמנות לשבוע יבוצעו עבור לקוחות מישראל בלבד

 

דילים של GoEurope על מועדוני הקיץ של קלאב מד

 

הרשמה מוקדמת למועדוני קלאב מד קיץ 2019

קצת על קלאב מד

קצת על קלאב מד

הרשת הוקמה בשנת 1950 ע"י ג'ררד בליצ הבלגי, אלוף פולו מים לשעבר, אז הוקם האתר הראשון של קלאב מד באי מיורקה הספרדי. כ-10 שנים מאוחר יותר הרשת נרכשה ע"י הברון אדמונד דה רוטשילד אשר טיפח והרחיב את הרשת וכלל בתוכה גם קלאבים לעונת החורף ובהמשך גם במקומות אקזוטיים יותר כמו הטהיטי והקריביים. וכל השאר היסטוריה...

 

קלאב מד – על קצה הקלשון
הלוגו של קלאב מד מורכב מקלשון – הסמל המוכר של אל הים פוסידון במיתולוגיה היוונית. רשת המועדונים מדרגת את הקלאבים שלה ע"פ דירוג של קלשונים : מ-3 קלשונים ועד קלשונים לקלאבים היוקרתיים ביותר.

כיום, מעל 60 שנות פעילות, 80 אתרים ברחבי העולם ומיליוני תיירים מאושרים, קלאב מד הוא המקום לחופשה המושלמת.


קלאב מד - מועדוני הקיץ
מועדוני הקיץ של קלאב מד שוכנים במדינות החמימות על פני הגלובוס- החל מאילת שלנו, יוון, ברזיל ואפילו במלדיביים.
קלאב מד חורף
מועדוני החורף של קלאב מד הם מועדוני סקי והם שוכנים בעיקר באתרי הסקי המעולים שבערי אירופה הקרות והמושלגות- איטליה, צרפת, שוויץ ועוד . מועדוני קלאב מד חורף נחשבים ליפים ולמתקדמים ביותר שיש. חופשה מושלמת ולמעשה מושלגת - בין אם אתם גולשים מתחילים וחובבים ובין אם אתם גולשים מנוסים המחפשים הרפתקאות ואקסטרים. במועדוני קלאב מד חורף כל אחד, בכל רמה יימצא את מבוקשו. מגוון עצום של פעילויות מחכב לכם במועדונים רחבי הידיים- ניתן ליהנות משיעורים פרטיים או קבוצתיים וכן בהרבה מן האתרים ישנם בתי ספר לסקי. קלאב מד חורף הוא המקום המושלם לספורט החורף האהוב מכולם הלוא הוא הסקי 
פעילויות
המועדונים של קלאב מד משתרעים על פני שטחים עצומים והם מציעים אינספור של פעילויות, בין אם הגעתם לחופשת סקי או חיפשתם חבילות קיץ כאשר לכל מועדון יש את הייחוד שלו. הרשת שוקדת כל העת על שלל שיפורים, הפתעות ואטרקציות חדשות. בין המתקנים והפעילויות הפופולאריות ביותר ניתן למצוא- מרכזי כושר, מסעדות גורמה, מרכזי ספא, מגרשי טניס, מגרשי גולף, שייט מפרשיות, צלילה, רכיבה על סוסים ועוד.

 

סוגי מועדונים

רוב האתרים של קלאב מד נבנו ותוכננו למשפחות, כאשר רובם מספקים שירותי שמרטפות ופעילויות מיוחדות לילדים. כאן התפתחו שירותי קלאב מד בייבי, פטיט, מיני וג'וניור לילדים החל מגילאי 4 חודשים ועד לגיל 17. לצד מועדוני המשפחות ישנם מועדונים המיועדים לכולם- אין בהם מתקנים לילדים ובני נוער אך מקבלים בשמחה זוגות, משפחות וחברים. כמו כן ישנם מועדונים המיועדים למבוגרים בלבד- החל מגיל 18, המציעים פעילויות בידור, נופש וספורט לחברים, זוגות ובודדים.
כמשרד המוגדר "פרימיום פרטנר" של קלאב מד, נבחרנו כמשרד מועדף למכירת חופשות קלאב מד, לאור המקצועיות והמומחיות שלנו יחד עם רמה גבוהה של שירות ואמינות אשר נבחנו על ידי קלאב מד לאורך השנים האחרונות.

 

קלאב מד מזמינים בגויורופ, מגוון חבילות קלאב מד עם הטבות מיוחדות ללקוחותינו

קלאב מד קיץ

 

קלאב מד מבצעים - קיץ 


קלאב מד נפיטיה, איטליה
קלאב מד נפיטיה, איטליה, מגוון תאריכים ממאי עד ספטמבר (כולל):
מבצעי חבר מביא חבר 

 

קלאב מד קמרינה בסיציליה
קלאב מד קמרינה בסיצילה, מגוון תאריכים ממאי עד ספטמבר (כולל):
מבצעי חבר מביא חבר

 

קלאב מד גרגולימנו ביוון
קלאב מד גרגולימנו ביוון, מגוון תאריכים ממאי עד ספטמבר (כולל):
מבצעי חבר מביא חבר
 

 לכל מועדוני קלאב מד המציעים חופשת ירח דבש >>>

קלאב מד מבצעים
 

 קלאב מד מבצעים - חורף

 

קלאב מד חורף AIME LE PLAGNE

מועדון 3 קילשונים

באיזור- Paradiski, בעמק הטאראנטז, מסלולי גלישה בחופשיות מוחלטת.
המועדון, המהווה נקודת מוצא מצויינת להנאות הגלישה, ממוקם למרגלות מסלולי סקי, והוא גן עדן לחובבי הספורט והחירות .


קלאב מד חורף Avoriaz
מועדון 3 קילשונים
באיזור- Portes du Soleil, Avoriaz המתנשא מעל לעננים בגובה של 1,800מ' המועדון, מעוצב בסגנון הררי של בקתות השלה הנושנות מעץ, משרה אווירה של נועם וחמימות.
בלב האתר, השמור להולכי רגל, נפתח מתחם גלישה Les Portes du Soleil המשתרע עד לשוויץ; מדובר במסלול גלישה של ממש, המיועד למשפחות חובבות ספורט.

קלאב מד חורף L'alpe D'huez - La Sarenne
מועדון 3 קילשונים
• במחוז איזר, בעמק הסארן, 63 ק"מ מגרנובל, בגובה 1,850 מטר למרגלות המסלולים
• מתחם גלישה Alpe d'Huez, Villard-Reculas, Auris-en-Oisans, Oz-en-Oisans, Vaujany
בין 1,860 ל-3,300 מטר גובה
• 230 ק"מ מסלולים לסקי אלפיני
• 50 ק"מ מסלולים לסקי מישור


קלאב מד חורף Arcs Extreme
מועדון 3 קילשונים
באיזור- Paradiski, על צלע ההר, גן עדן טבעי לסקי ספורטיבי.
המועדון, מצטנף לו בגובה 2,000 מ' במרומי אתר Las Arce. לרשותם של בני הנעורים עומד La Machinerie , המרחב החדש של , Club Med Passworld שהגו במיוחד עבורם.


קלאב מד חורף Cervina
באיזור- Zermatt-Valtournenche, בעמק אאוסטה חופשה בנוסח איטליה בצלם של ענקי האלפים, Cervinia שואב את השראתו מן העבר המהולל של מטפסי- ההרים שכבשו את מונטה צ'רווינו האגדי ומתמזג עם נוף מלא-הוד. המועדון נושם אוויר פסגות צח בגובה של 2,050 מ', והמלון, בעיצוב המקורי שלו ובבנייה בחומרים אותנטיים, נראה כמעון חורף מפואר.