צרו קשר נשמח לעזור!
Invalid Input

קלאב מד נפיטיה

קלאב מד נפיטיה

מועדון קלאב מד באיטליה, מועדון 3 קלשונים

מבצעים רבים במגוון תאריכים. רק השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם עם כמה הצעות.

 

אם חיפשתם את קלאב מד נפיטיה אז חיפשתם וגם הגעתם אל גן עדן עלי אדמות!
קלאב מד נפיטיה, שוכן בדרום איטליה במחוז קלבריה. המועדון משתרע על פני לא פחות מ-200 דונם, מתוכם 100 דונם של חורשת אורנים. מסביב חוף ים יפיפה של 150 מ'. העיצוב של המועדון הוא בהשראת השילוב המופתי של עץ ואבן.

 

מועדון נפיטיה Napitia של קלאב מד מזמין אתכם לחופשה חלומית ובלתי נשכחת בדרום איטליה. המועדון ממוקם בחוף המערבי של קלבריה, האזור מוכר בשם "הפנינה של הדרום" בגלל חופי הים הרחבים והנקיים עם חול נעים וחלוקי אבן קטנים, מים צלולים, ותפאורה מושלמת של הרים מסביב ושמורות טבע מרשימות ביופיין. קלאב מד נפיטיה מציע חופשה מושלמת בשיטת הכל כלול, ניתן לרכוש באתר חבילה הכוללת אירוח בחדרי קלאב הכוללים מרפסת שמש ונוף מרהיב או בבונגלו המתאים לאירוח משפחות.

 

חופשת הכל כלול באחד המקומות היפים בעולם
חופשה במועדון נפיטיה מבטיחה לכם נופש מושלם וחוויה מדהימה. קלאב מד נפיטיה משדר קסם איטלקי ומציע לאורחיו חוף פרטי אליו מגיעים בהליכה קצרה דרך חורשת אורנים קסומה. חבילת נופש למועדון נפיטה כוללת בדרך כלל טיסות הלוך וחזור, העברות למקום ובחזרה לשדה התעופה ובדרך כלל גם 3 ארוחות ביום, בר חופשי לשתייה וחטיפים, כולל מבחר משקאות אלכוהוליים, שימוש חופשי במתקני המלון, הופעות בערב של צוות בידור מקצועי, מועדוני לילדים ושלל פעילויות לכל האורחים, בדגש על פעילויות ספורט. יש ליצור איתנו קשר לבירור כל הפרטים.
המקום מציע לינה ב-596 חדרי אירוח, ביניהם חדרי קלאב בגודל 22 מ"ר הממוקמים במבנה עם מעלית ובונגלוס משפחתיים בגודל 37-47 מ"ר הכוללים בקומת הקרקע שני חדרים עם דלת מקשרת ומקלחת, וקומת גלריה עם שני חדרים.


קלאב מד נפיטיה - סוגי חדרים ומתקנים
במועדון קלאב מד נפיטיה תוכלו לבחור בין סוגי חדרים שונים כולל בקתות מעוצבות ובונגלוס. לכל החדרים יש מרפסות שמש. בקרבת המועדון יש מספר מסעדות וברים- הנאה גסטרונומית מדהימה.

 

הפעילויות במועדון קלאב מד נפיטיה כוללות:
בריכת שחייה
מיני וגו'ניור קלאב מד
מגוון ארוחות בוקר צהריים וערב
ערבי בידור עם הופעות והצגות
שיט מפרשית
חדר כושר
מרכז ספא
טניס
קיאקים
מגרש משחקים
בית ספר לטניס
מועדון ריקודים
ועוד שלל הפתעות

 

לכל מועדוני קלאב מד לחצו כאן >>

 

 

קלאב מד נפיטיה

קלאב מד נפיטיה, מחוז קלבריה שבאיטליה

שפע פעילויות ואוכל מעולה

הקלאב מציע שלל מתקני ספורט כמו שתי בריכות שחייה, מגרשי כדורסל, כדורעף, כדורגל חופים, קטרגל, חדר כושר משוכלל, פילטיס ועוד. כמו כן, הילדים מוזמנים לבלות במועדון על פי גילם, יש מועדון בייבי לגילאי 4 חודשים עד שנתיים, מועדון פטיט לגילאי 2-4, מיני קלאב לילדים בגיל 4-11. המועדון ידוע באקדמיית הספורט הגדולה השוכנת בו, הילדים והמבוגרים מוזמנים לשיעורי כושר וחיטוב, חץ וקשת, טניס ומפרשיות.

בקלאב מד נפיטיה בר מעוצב על החוף המתאים במיוחד לבילוי מול השקיעה, וטרקלין בר בשם קמבוס הנמצא בלב המועדון. כמו כן, המקום מציע מסעדה ראשית בסגנון בופה, מסעדה על החוף המגישה ארוחות צהריים קלות ובקיץ גם ארוחות ערב, ומסעדה לה טרצ'ה ליד הבריכה המציעה אווירה רומנטית ומבחר מנות מהמטבח האיטלקי האהוב וממטבחים בינלאומיים נוספים.
הזמינו עכשיו חבילת נופש למועדון קלאב מד נפיטיה ותיהנו מחופשה מושלמת במחיר אטרקטיבי.