×

אזהרה

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 160
צרו קשר נשמח לעזור!
Invalid Input

הפלגות נופש מחיפה

חבילות קרוזים מחיפה למגוון יעדים

הפלגות וחבילות שייט מחיפה

 

קרוזים והפלגות נופש מחיפה

 

שייט מחיפה
שייט בים התיכון הוא משאת נפשם של ישראלים רבים, ישנם קרוזים שיוצאים מנמל חיפה, אחרים מתחילים בנמלי ים קרובים ויש לרכוש טיסה כדי לצאת לקרוז. נמל חיפה משרת נאמנה עשרות אלפי תיירים ונוסעים מישראל מדי שנה, הטרמינל ממוזג ומרווח, יש בו אזור המתנה מטופח, קפיטריות, חנויות פטורות ממכס, וקל להגיע אליו באמצעות הרכבת ותחבורה ציבורית. ישראלים המעוניינים לצאת לשייט מנמל חיפה מוזמנים לבחור באתר מגוון קרוזים מחיפה באניות מפוארות, כדאי לשים לב לתאריכים ולמפת מסלול ההפלגה.

 

הפלגות לשייט תענוגות מחיפה
הדרך הנוחה ביותר לצאת לשייט באזור הים התיכון היא לבחור קרוז שיוצא מחיפה. במקום לבזבז זמן על טיסות ליעדים שונים באירופה, ביניהם ברצלונה ורומא, מגיעים ברכבת או בהסעה לטרמינל בחיפה, לאחר בידוק ביטחוני והחתמת הפספורט עולים לאניית התענוגות, מקבלים מפתח לחדר ומיד ניתן להתחיל לחגוג.הדרך הנוחה ביותר לצאת לשייט באזור הים התיכון היא לבחור קרוז שיוצא מחיפה. במקום לבזבז זמן על טיסות ליעדים שונים באירופה, ביניהם ברצלונה ורומא, מגיעים ברכבת או בהסעה לטרמינל בחיפה, לאחר בידוק ביטחוני והחתמת הפספורט עולים לאניית התענוגות, מקבלים מפתח לחדר ומיד ניתן להתחיל לחגוג.

 

כדאי לדעת כי יש מגוון מסלולי הפלגות מחיפה, קרוז קצר כולל לרוב 8-9 לילות בעוד קרוז ארוך יותר כמו מחיפה לברצלונה אורך כ-12 יום. רגע לפני שרוכשים קרוז זה או אחר, חשוב לקרוא מהו מסלול ההפלגה, מה כוללת החבילה, איזה חדרי אירוח קיימים, האם יש חדרי משפחה, ומומלץ לקרוא מידע על האנייה כדי לבדוק איזה מתקנים קיימים בה והאם המחיר של הקרוז כולל פנסיון מלא ושימוש חופשי במתקנים השונים.

 

פנסיון מלא באניית פאר
שייט מחיפה יוצא לרוב בשעת בוקר מוקדמת, כך ניתן לצפות בעיר היפה מלב הים וליהנות מאווירה מדהימה וממראה עוצר נשימה. מיד לאחר התארגנות בחדרים ויציאה מהנמל אפשר להתחיל לבלות באניית הפאר ולהשתמש במתקנים השונים כמו בריכת שחייה חיצונית, מתחם ספא יוקרתי ומפנק, חדר כושר משוכלל, קזינו מודרני עם מכונות מזל ושולחנות משחק (בהתאם לקרוז), להשתזף ליד הבריכה או במרפסות השמש, ללגום קוקטיילים אקזוטיים בבר, לצפות בסרט באולם הקולנוע, לצפות במופע מעניין באודיטוריום וכיוצא בזה.


במהלך רוב הקרוזים זוכים הנופשים לפנסיון מלא הכולל 3 ארוחות גדולות ביום, בכל אניית תענוגות מפוארת יש מסעדה ראשית עם שולחנות בופה עמוסים בכל טוב, יש אניית פאר עם כמה מסעדות וברים, כך ניתן לגוון את הבילויים וליהנות משפע אטרקציות מהנות במהלך הקרוז. כאשר מגיעים לאחד היעדים במסלול ניתן להצטרף לסיורים מאורגנים או לצאת לסיור עצמי בעיר הנמל בה עוגנים.

 

שייט פרמיום בים התיכון
ישראלים רבים כבר יצאו לקרוזים בים התיכון וזכו לחוויה מרגשת ולחופשה מדהימה ובלתי נשכחת. רבים חוזרים על החוויה ונהנים בכל פעם מחדש משייט פרמיום בים התיכון ומבילוי מהנה ונפלא. שייט בים התיכון מתאים לכל הרכב משפחתי, גם למשפחות עם תינוק או למשפחות עם בני נוער, לזוגות רומנטיים המעוניינים בחופשה נפלאה ואקזוטית וגם ליחידים. באתר אפשר לרכוש בקליק מהיר קרוזים מחיפה הנמכרים במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.

חזרה לכל חבילות השייט >