צרו קשר נשמח לעזור!
Invalid Input

קלאב מד קאני מלדיבים, נופש באי קסום

קלאב מד קאני מלדיבים, נופש באי קסום

חיפשתם קלאב מד במלדיבים? ברוכים הבאים לפיסת גן עדן עלי אדמות ,קלאב מד קאני...
כל הדילים הכי שווים לקלאב מד מלדיבים במקום אחד.

 

מחירי קיץ 2022: החל מחודש מאי ב-2400 € בלבד כולל טיסות והעברות !

 

חופשה במלדיבים מבטיחה לתייר הישראלי נופש מושלם באי קסום וציורי, בדיוק כמו בגן עדן. מועדון קלאב מד במלדיבים שוכן לצד חוף ים נקי ונפלא עם לגונות כחולות ומים צלולים בגוון טורקיז, הנופשים זוכים לתפאורה מלהיבה ועוצרת נשימה ביופייה של אי אקזוטי מדהים ביופיו עם שמים כחולים מעל, חולות לבנים צחורים, לגונות ועצי קוקוס גבוהים. חופשת קלאב מד במלדיבים מתאימה למשפחות עם ילדים בכל הגילאים, לזוגות רומנטיים המחפשים אי שלוו ואקזוטי ולקבוצות של חברים.

 

קלאב מד קאני במלדיביים

 

חופשה הכל כלול בגן עדן
איי המלדיבים ידועים בקסמם ובתפאורה הטבעית האקזוטית הנפלאה, המקומיים ידידותיים ומסבירי פנים, יש אוכל טעים ושלל פעילויות לכל הגילאים. קלאב מד מלדיבים שוכן באי טרופי קסום ויפהפה, במקום פרטי בחלק הצפוני של אטול מאלה, אי אלמוגים ציורי ששימש בעבר כמקום מגוריהם של מלכי המלדיבים.
חבילה לקלאב מד מלדיבים כוללת בדרך כלל טיסות הלוך וחזור, העברות למועדון וחזרה ממנו, לינה בחדרי אירוח מרווחים ובדרך כלל פנסיון מלא, בר שתייה וחטיפים חופשי, שימוש חופשי במתקני הספורט ובשאר מתקני המועדון. ניתן לשדרג את החבילה ולהזמין לינה בסוויטות מפוארות הממוקמות במתחם האירוע בעל חמישה קלשונים. יש ליצור איתנו קשר לבירור כל הפרטים.

 

חופשה במלדיביים

 

מלדיביים קלאב מד נופש בקיץ

 

 

קצת פרטים על קלאב מד מלדיבים

קלאב מד מלדיבים ממוקם בדרום מערב סרי לנקה, 20 ק"מ ממאלה, הבירה. בחופשה החלומית הזו אתם נהנים מחוף מפואר של חול לבן וים בגוונים כחולים מרשימים, המעניקים תחושה שאתם לבד בעולם, באמצע האוקיאנוס האינסופי.
בקלאב מד מלדיבים ישנם 209 חדרים ממוזגים (מתוכם 46 בונגלוס הצופים לים), המצויידים במקלחת, שירותים, מייבש שיער, טלפון וכספת.

 

קלאב מד מלדיביים

 

חופשה בקלאב מד במלדיביים

 

 

מתקנים ושירותים בקלאב מד מלדיבים
הקלאב כולל בריכת שחיה, מרכז בריאות ויופי, פטאנק, טניס שולחן, ביליארד אמריקאי, סדנא אומנותית, תזמורת מקומית, קריוקי, בר חצות, ערבי קלאב מד 2 מסעדות, מזנון חופשי ומגוון, 2 ברים, בוטיק קלאב מד. 
פעילויות ספורט : קורסים לצלילה שנורקלים, גלישת רוח, שייט (קטמרן), כושר קלאב מד, קייאקים, כדורסל, כדורעף חופים, כדורגל, כדורעף, דייג, השכרת חליפת צלילה, השכרת ציוד צלילה, תמונות / וידאו תת מימיות, מגבות חוף. בנוסף מתקיימים סיורים ע"פ בחירה.

 

קלאב מד מלדיביים בקיץ 

 

דילים למלדיביים- קלאב מד

 

 

 

קלאב מד מלדיביים, חופשה מפנקת ומהנה


מחפשים חופשה שהיא לא פחות מחלום? רוצים לדעת כיצד מרגיש גן עדן? צאו לחופשה של פעם בחיים בקלאב מד מלדיביים ולא תפסיקו לחייך ולצבוט את עצמכם, כדי לוודא שאתם לא חולמים. לא בכדי רבים מגדירים את החופשה במלדיביים כאחת מהרומנטיות ביותר ויש המכנים אותה "הצצה לגן עדן". בואו נגלה מדוע...

מה מחכה לכם במלדיביים


למחפשים חופשה ייחודית, חלומית, ציורית ושלווה, חבילות קלאב מד במלדיביים מאפשרים לכם לממש את החלום הזה.  לגונות כחולות, יופי בתולי, במים ומחוצה להם, חופים צחורים והרבה שמחה בלב. המלדיביים מציעים לכם רגעים קסומים של אושר, הן בגלל האווירה המפנקת והרגועה והן בזכות התרבות הייחודית של תושבי המקום, שם מעורבבות תרבויות שונות, ביניהם הפורטוגזית, הבודהיסטית, המוסלמית וההודית, שביחד יוצרים פולקלור עשיר, שווקים צבעוניים ובעיקר תושבים חייכניים ומסבירי פנים.

רומנטיקה שאינה נגמרת


האיים המלדיביים הם חלום שלא נגמר, מתאימים מאד לירח דבש רומנטי וצמוד, או חופשה זוגית מיוחדת ונפלאה, בכל גיל. בחופשה תוכלו ליהנות מאוכל מדהים ובשפע, מבוסס על תוצרת מקומית עשירה וטרייה, שיט בסירות, רביצה נינוחה על חופו של ים כחול ונוצץ ספורט מים, איי אלמוגים טבעתיים וברקע, כל הזמן, מקיף אתכם האוקיינוס ההודי עם המים הצלולים ביותר שאתם יכולים להעלות בדעתכם.
נווה מדבר באקלים טרופיכל הלוקיישנים של קלאב מד מציעים חופשה נפלאה ומיוחדת, בזוג או עם הילדים. אם אתם מתלבטים בין המיקומים השונים אנו ממליצים לבדוק את קלאב מד פונטה קאנה. שפע של צמחייה אקזוטית וריחנית תקדם את פניכם במועדון מפנק ועם חבילות קלאב מד, כמו שרק קלאב מד יודעים להציע. במועדון תיהנו מבריכה מפנקת, סוויטות יוקרתיות, ועמים מופלאים של ארוחות במסגרת הל כלול ושפע פעילויות לילדים, שיאפשרו לכם לנוח בשקט ולברך על כל הטוב הזה שנפל בחלקכם.

 

חופשה כיאות

 

למבקשים חופשה איכותית במיוחד, בלי דאגות של קשיי התמצאות ושפה, התלבטות איפה לאכול ואיך להעסיק את הילדים, חבילות קלאב מד הן התשובה המושלמת עבורכם. כל האווירה שופעת אנרגיות חיוביות והדגש הוא על פינוק, באיכות שאינה מתפשרת על אף פרט, קטן כגדול, ועם הרבה מחשבה ומאמץ שמטרתם לספק לכם את החופשה הטובה ביותר שיכולתם לאחל לעצמכם.
להעיר את כל החושיםקלאב מד הוא המקום בו כל החושים מתעוררים, והתחושה היא שנסעתם אל מחוץ לזמן ואתם חווים את החוויה האולטימטיבית, עם עצי קוקוס סביבכם ועוד כמה אוצרות טבע שמספקים תפאורה טבעית ופסטורלית. זה הזמן להתכונן לחופשה מהסרטים, עם איכות שהיא מעבר לכל דמיון, נופים מרהיבים, שקט נפשי והמון פינוק, רוגע ושלווה. זהו שילוב מנצח של טבע יפהפה, יחד עם אמצעים מודרניים שמספקים את כל מה שיהפוך את החופשה שלכם לנוחה ומפנקת עם האיזון הנכון בין מיים לשמיים.

 

 

 

מבצעים רבים במגוון תאריכים. רק השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם עם כמה הצעות.

הסוכנים שלנו הם מומחים של מועדוני קלאב מד בכל העולם, כולל קלאב מד מלדיבים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה וכן להציע לכם את המבצעים וההנחות המשתלמות ביותר. 

חדש! דילים מיוחדים לירח דבש בקלאב מד מלדיבים ♥

 

לכל מועדוני קלאב מד לחצו כאן >>

 

 

 

קלאב מד קאני מלדיבים, נופש באי קסום

קלאב מד קאני מלדיבים

חדרי אירוח בקלאב מד
המועדון עוצב מחדש בשנת 2010, הוקמו בו חדרי דלוקס חדשים ונפתח גם מתחם יוקרתי חדש הכולל בר וסוויטות אירוח מפנקות. חבילה בסיסית לחופשה במועדון כוללת לינה בחדרי אירוח קלאב, החדרים בגודל 32 מ"ר וממוקמים בבונגלוסים בעלי שתי קומות הפזורים ברחבי המועדון. חדרי קלאב ממוזגים ושוכנים בקומת הקרקע או בקומה הראשונה של הבונגלוס, מתאימים לאירוח 1-4 נופשים, מצוידים במקלחת פרטית, טלוויזיה עם מסך שטוח, ספה, כספת ומיני מקרר, החדרים משקיפים לנוף עוצר נשימה של הים.
כמו כן, אפשר לשדרג את החבילה ולבחור לינה בחדרי דלוקס בגודל 42 מ"ר, החדרים מתאימים לאירוח 1-3 נופשים, יש בהם חדר מקלחת עם אמבטיה, מיני בר, טלוויזיה, כספת, חלוקי רחצה, כפכפים, ערכת שתייה חמה ופינוקים נוספים. מי שמעוניין יכול להתארח במתחם האירוח היוקרתי (5 קלשונים) ובו סוויטות אירוח מפוארות וחדשות בגודל 70 מ"ר, הסוויטה מציעה עיצוב שובה לב, ריהוט מלכותי ואבזור עשיר ונדיב.

 

חופשה מושלמת בקלאב מד
חופשת קלאב מד במלדיבים מבטיחה לכם הנאה מושלמת וחוויה מדהימה ובלתי נשכחת לכל החיים. קלאב מד מלדיבים מציע שלוש מסעדות מעולות, במסעדת לה ואלי מציעים תפריט עשיר ומגוון של מנות אסיאתיות ובינלאומיות, מסעדת לה קנדו שוכנת על חוף הים ומגישה ארוחות בוקר וצהריים מאוחרות, חטיפים לאורך היום ובערב ניתן לאכול דגים ולבוסטרים ענקיים. מסעדת קאנה מתמחה באוכל אסיאתי ומציעה מתאבנים ושלל מאפים טעימים.
לרשות האורחים במועדון בר סנסט השוכן על מרפסת עם דק עץ, הבר נמצא ליד בריכת השחייה ומציע מבחר משקאות וקוקטיילים. כמו כן, כדאי לבלות בבר אירו המציע עיצוב אקסקלוסיבי וממוקם בקצה של הלגונה הציורית במועדון, ניתן לשבת בפינות ישיבה רומנטיות בחוף, מתחת לעצי קוקוס, ולטבול את הרגליים במים הנעימים.
ילדי האורחים מוזמנים לבלות במועדונים השונים, צוות מדריכים דואג להם ומעסיק אותם עם הפעלות שונות ומגוונות. אורחי הקלאב מוזמנים לספא ובו שבעה חדרי טיפולים, להצטרף לשיעורי ספורט וליהנות ממתקנים ספורט רבים.

 

הוילות של FINOLHU

הכירו את הוילות של FINOLHU שיעצרו את נשימתכם.על האי הפרטי שלנו הקמנו  את מתחם הוילות החדש והיוקרתי..השקענו את המיטב כי להעניק לכם נוחות של הבית.השתכשכו במי הטורקיז הצלולים ולאחר מכן התפנקו בטיפול ספא מעודן, לסיום קנחו בארוחת ערב רומנטית על שפת הבריכה בפרטית בוילה שלכם.52 וילות על החוף או על כלונסאות, עם בריכה פרטית וגישה ישירה ללגונה.

קלאב מד קאני מלדיבים, נופש באי קסום

מחירי קיץ 2022: החל מ-2400 € בלבד כולל טיסות והעברות !

 

המחירים הינם למבוגר בחדר זוגי, לאחר הנחת רישום מוקדם (בכפוף למכסות)
לתשומת ליבכם-
המחירים מבוססים ברובם על טיסות סדירות/לאו קוסט/ קונקשיין.
כל שינוי בעלות כרטיס הטיסה משפיע ישירות על מחיר החבילה.
המחירים עשויים להשתנות בכל עת והם נועדו למתן מידע כללי.

מומלץ ליצור עימנו קשר על מנת לקבל את המחיר המעודכן שלעיתים אף זול יותר מטבלאות המחירים.
הבטחת המחיר תעשה רק ע"י ביצוע הזמנה בפועל.
החברה משווקת ומוכרת ממלאי הספקים ובכפוף לו ואינה מחזיקה מלאי משלה
ט.ל.ח