×

אזהרה

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 160
צרו קשר נשמח לעזור!
Invalid Input

קרוזים והפלגות נופש לים הבלטי

קרוזים לים הבלטי נחשבים לחוויה מיוחדת במינה, חופשה יוצאת דופן ובלתי נשכחת לחובבי הרפתקאות. ההפלגות בים הבלטי יפגישו אתכם עם מדינות סקנדינביה כפי שלא הכרתם מעולם. עולם שלם של חוויות מופלאות מחכה לכם! בין אם אתם מחפשים חופשה משפחתית עם הילדים, חופשה זוגית ורומנטית או פשוט חוויה מגבשת עם חברים, הקרוזים לים הבלטי יספקו לכם את מה שחיפשתם ויותר. פנינת החן סנט פטסבורג תחכה לכם והיא נחשבת ליעד האהוב והמצופה ביותר בזמן הקרוז בים הבלטי.

שייט בים הבלטי קרוב עכשיו - יותר מתמיד


קרוזים לים הבלטי

 

קרוזים והפלגות נופש לים הבלטי

הים הבלטי נמצא בצפון מזרח אירופה, בין המדינות הגובלות בו- דנמרק, רוסיה, שודיה, פולין, פינלנד וגרמניה. הים הבלטי מתנקז לים הצפוני דרך המצרים הדניים, הוא רדוד יחסית, עומקו הממוצע כ-57 מ', רמת המליחות בו נמוכה, ולאורכו שוכנות ערי חוף גדולות כמו קופנהגן, סטוקהולם, הלסינקי, ריגה, סנט פטרבורג ועוד. שייט בים הבלטי מאפשר לתייר הישראלי לטעום ולחוות ערים רבות במדינות שונות, ולבקר ביעדים תיירותיים נפלאים ומעניינים בפרק זמן קצר יחסית. ניתן לרכוש באתר קרוזים לים הבלטי האורכים 7-11 לילות, ההפלגות באוניות בגדלים רבים, חלק מהקרוזים כוללים פנסיון מלא במהלך השייט.

 

ספינות מפוארות לשייט תענוגות בים הבלטי
אין כמו הפלגות בים הבלטי כדי לבקר בערי חוף ציוריות וקסומות המציעות שלל אטרקציות לתיירים. השייט בספינות התענוגות הוא חוויה מדהימה שמתאימה לזוגות רומנטיים, למשפחות עם ילדים בגילאים שונים, לבני גיל הזהב, ליחידים ולקבוצות של חברים. בעת רכישת קרוזים יש לקרוא היטב מהו מסלול הטיול, מה כוללת החבילה, איזה מתקנים יש בספינה, מהו אבזור וגודל החדר, וכמובן יש לוודא כי השייט המוצע כולל פנסיון מלא.
באתר שלנו תוכלו להזמין מבחר קרוזים נפלאים ואטרקטיביים לים הבלטי, החבילה כוללת לרוב טיסות הלוך וחזור, העברה לבית המלון בעיר הנמל ממנה יוצאים למחרת להפלגה, לינה במלון מרכזי, שייט בספינה מפוארת המציעה פינוקים רבים וחדרים מרווחים, 3 ארוחות מלאות ביום, שימוש חופשי במתקני הספינה, ולעתים המחיר כולל גם סיורים מודרכים בערי הנמל בהם עוצרים כדי לטייל.

 

נוף פסטורלי ושייט מהנה וחווייתי
שייט בים הבלטי מבטיח לכם חוויה נפלאה ובלתי נשכחת, במהלך השייט זוכים לצפות בנופים מרהיבים ועוצרי נשימה של ערי נמל עתיקות, תוססות ושוקקות חיים, מפרצים נסתרים ופראיים, איים קסומים בלב ים, חלקם מיושבים וחלקם לא, ויוצאים לסיורים מעניינים בערים יפות ומטופחות.
במהלך השייט אפשר לבלות ימים שלמים במתקני הספינה, גם בלי לרדת לסיורים בחוף. אוניות התענוגות עצומות בגודלן, יש בהן שפע מתקנים להנאת הנופשים, במהלך השייט אפשר לחקור את האונייה ולבלות במתקנים השונים, ביניהם חדר כושר משוכלל עם מתקנים חדשים, בריכת שחייה עם מים נעימים, ספא מפואר עם חדרי טיפולים, אולם קולנוע, אודיטוריום בו מתקיימות הופעות שונות, מגרשי ספורט, מתקני שעשועים ומשחקים, חנויות פטורות ממכס, קזינו עם מכונות מזל ושולחנות משחק, מסעדות שונות וברים.

 

חשוב לציין כי בכל נמל עוצרים למשך מספר שעות, ניתן לרדת לחוף עצמאית לטייל בה לבד, אך לנצל את הזמן היטב כדאי להצטרף לסיורים מאורגנים מטעם הספינה, לעתים הקרוז כולל סיורים בחינם, יש גם קרוזים בהם צריך לשלם בנפרד לסיורים המודרכים.
מומלץ לקרוא מידע על היעדים בהם עוצרים במהלך השייט בים הבלטי, כך ניתן למצות את החופשה ולבקר באתרים תיירותיים מעניינים וחשובים, לדוגמה קתדרלת נייבסקי בעיר טאלין, בירת אסטוניה, ארמון הקיץ פטרהוף בסנט פטרבורג, כנסיית הסלע והמוזיאון הפתוח בהלסינקי וכדומה.

 

לפרטים והזמנות: צור קשר

 

שייט בים הבלטי קרוזים לים הבלטי
הפלגות בים הבלטי חבילות שייט וקרוזים לים הבלטי

 

  

 

חזרה לכל חבילות השייט >